Subject: Re: vastus
From: "Einar Ekras" <[email-masked]>
To: "info.okk" <[email-masked]>, "Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Feb 2025 19:21:03 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervitused !

Soovime et saata vastus Õiguskantsleri Ülle Madise  poolt allkirjastatud 
kujul, nii nagu õigusnormid seda ette näevad.

Soovime teie käest saada avalikuks kasutamiseks saadetud kirju. Avalikuks 
kasutuseks mitte sobivaid kirju soovime meile mitte saata.

Meie küsisime aga :
Õiguskantsleril soovime teha analüüs, kas meie kirjadele on adekvaatselt 
vastatud ja kas on vastatud sellele, mida on küsitud aidates seeläbi kaasa 
Rohepöörde elluviimisele ja NATO julgeoleku laiast käsitlusest tulenevate 
nõuete täitmise korraldamisele.

Samuti soovime et Õiguskantsler aitaks kaasa küsimustele vastuste saamisele, 
mis on riigikogule esitataud seoses Roheleppe elluviimisele ja NATO 
julgeoleku laiast käsitlusest tulenevate nõuete täitmise korraldamisele.

Parimate soovidega
Einar Eiland - Elukeskkonna ja Rahvastikuarengu selts
tel 53785486

On Tue, Feb 18, 2025 at 4:38 PM <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

  <http://www2.rik.ee/delta/ok_logo.png>

Tere!

Teile on saadetud Õiguskantsleri Kantselei dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument Einar Eiland_vastus, mis on registreeritud 18.02.2025, 
registreerimisnumbriga 14-9/250129/2501162.

Dokument avaneb DigiDoc Client programmi abil, mille saab arvutisse tasuta 
alla laadida aadressilt  <http://www.id.ee> http://www.id.ee

NB! Dokumendile on kehtestatud juurdepääsupiirang alates 18.02.2025 
kuni18.02.2100, vastavalt AvTS § 35 lg 1 p 12.

Kontaktinfo
E-R 09.00-17.00
Kohtu 8, 15193 TALLINN
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
telefon 693 8404